Přeskočit na obsah

Servisní podmínky

Zde uvedenými servisními podmínkami se řídíme v celém rozsahu. Zákazník při převzetí zařízení do opravy obdrží k podpisu servisní list. Svým podpisem zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami. Servisní podmínky jsou rovněž uvedeny na servisním listu k prostudování. Bez řádně vyplněného a podepsaného servisního listu nelze zařízení převzít do opravy.

Zhotovitel neručí za data uložená na datových médiích a zařízení zákazníka. Souhlasí-li zákazník s opravou svého přístroje, bere na vědomí, že závažnější servisní zásahy do hardware i software jsou nevratné. Při převzetí opraveného zařízení je zákazník povinen si zkontrolovat vnější stav zařízení, na pozdější reklamaci nebude brán zřetel. Na provedený servisní úkon je poskytována záruční doba 3 měsíce. Projeví-li se během této doby na zákazníkově přístroji jiná závada, než jaká byla servisem opravena, servis nenese odpovědnost za její odstranění. Záruka na životnost baterie činí 6 měsíců.

Objednatel souhlasí pro případy nedostatku náhradních dílů s prodloužením předpokládaného termínu opravy na dobu nezbytně nutnou. Zhotovitel neručí za jakékoliv problémy zaviněné neodbornou instalací náhradních dílů, příslušenství či softwarů včetně operačních systémů instalovaných zákazníkem do zařízení. Zhotovitel neručí za skryté vady výrobku, na něž nebyl zákazníkem prokazatelně upozorněn. Dále za případná zhoršení již existujících vad výrobku, které existovaly před přijetím zakázky (typicky v případě oxidace či výrazného mechanického poškození).

Servis může odmítnout výměny náhradních dílů poskytnuté zákazníkem. Objednatel souhlasí s tím, že zhotovitel může při přijetí zařízení do servisu pořizovat fotodokumentaci či videodokumentaci stavu zařízení. Dále souhlasí s tím, že tato dokumentace může sloužit k marketingové propagaci. Po provedení diagnostiky či opravy zhotovitel neručí za voděodolnost zařízení. Diagnostika závady v případě uskutečnění opravy je zdarma, v případě neprovedení opravy na žádost zákazníka může být účtován poplatek za diagnostiku do výše 300Kč, dle časové náročnosti.

Zařízení s ukončenou servisní zakázkou, která nebudou vyzvednuta ve lhůtě nejpozději do 6 měsíců od zhotovení, mohou být a budou prodána či jinak využita na úhradu nákladů vzniklých při jejich opravě. Po uplynutí této lhůty nemůže být zákazníkem požadováno vydání zařízení. Souhlas s uvedenými servisními podmínkami zákazník při příjmu zařízení k servisu stvrzuje svým podpisem na servisním listu, kde jsou rovněž uvedeny